Huoltopyyntö ohje
Asiakasnumero;
Anna asiakasnumero, mikäli yrityksellänne on voimassaoleva huolto / korjaussopimus. Muussa tapauksessa jätä täyttämättä.
Täytä yhteyshenkilön ja kohteen tiedot huolellisesti.
Korjaukset suoritetaan pääsääntöisesti 07.00 - 17.00 välisenä aikana, joten yhteyshenkilön tulee olla tällöin tavoitettavissa.
Kiireellisyysluokat
Kiireellisyysluokka 3. Ei kiireellinen. Korjaus voidaan tehdä 1kk kuluessa tilauksesta.
Kiireellisyysluokka 2. Normaali. Korjaus voidaan tehdä 1 - 2 viikon kuluessa.
Kiireellisyysluokka 1. Korjattava viipymättä, estää rakennuksen / tilojen käyttämisen tai aiheuttaa välittömän vaaran. Vesivuodot ja kattovuodot kuuluvat Kiireellisyysluokkaan 1. Vesivuotojen sattuessa ole yhteydessä puhelimitse 0451596263.
Lisää korjattavasta kohteesta mahdollisimman tarkat valokuvat 3kpl. (Lisättävä vähintään 1kpl)
Kuvaile vika ja korjauksen tarve mahdollisimman tarkasti. Ilmoita myös muut mahdolliset korjaustyötä suorittaessa huomioon otettavat seikat.
Laskutustiedot (Täytä vain jos et ole sopimusasiakas)
Laskutustietoihin riittää
Yrityksen nimi, Y-tunnus, sähköpostiosoite, postiosoite.
Voit myös liittää laskutustiedot liitteeksi.